Busque Gos Rater Valenciá

Pots parlar ací tot allò que no tinga cabuda en les altres seccions.

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

Busque Gos Rater Valenciá

EntradaAutor: loles » dc. juny 18, 2008 8:40 am

Hola a tots, per començar a participar en el fórum una petició. Estic buscan un cadellet o gos adult de gos rater valenciá. De tota la vida els he vist per Alberic a la muntanyeta passejant, al camp o vigilant la mobilete del seu amo.
Jo tinc una gosseta i m'agradaría buscar-li un masclet o bé trobar un cadell d'aquesta raça.
Si algú sap de gent que tinga gossets d'aquestos o dir on puc trobar-ne, le estaria molt agraïda.

Gracies.

Loles
loles
No sap on es clava

Entrades: 7
Membre des de: dt. juny 17, 2008 9:19 am

EntradaAutor: Penó de la Conquesta » dj. juny 19, 2008 2:57 pm

Primer que res, benvinguda al fòrum d'Alberic Sra/Srta Loles.

Supose que ja hauràs buscat per internet criadors o clubs dedicats a aquesta raça de gossos, però per si de cas ací et deixe una de les webs que he trovat http://www.ratervalencia.com . Si el que busques és un mascle o un cadell per comprar-lo, hi han webs de compra-venta en les que apareixen algunes ventrades (camades en castellà). També pots buscar a les protectores o a les gosseres que puguen haver per ací per la zona i preguntar per vore si tenen algun (així al mateix temps que queda coberta la teua necesitat, estàs fent-li un gran favor a un animalet que, de ben segur, t'estarà agraït de per vida).

En canvi si el que busques és un adult per a emparellar-lo amb la teua gosseta, crec que Rafaelet "el de les roses" (el que tenia la botiga a la plaça de l'Ajuntament) te (o tenia) un d'aquests. També tinc un amic que en té un, però sense pedigree (tot seria vore'l). Si és açò el que vols enviam un missatge privat i et donaré el número de telèfon del meu amic.

És curiós perquè gràcies a aquest fil que has encetat he descobert una raça que fins ara pensava que simplement era un encreuament de "chiuaua" amb altres de xicotet tamany. Pel que he pogut llegir estàn lluitant per aconseguir l'oficialitat d'aquesta raça que fins ara no està reconeguda com a tal.

A aquesta web ( http://www.racesautoctones.com/ ) també tenen classificat un "ca rater" (com a raça autoctona balear) però parla de la seua possible provinença de terres valencianes de la gent que anava fins allí per conrear arròs a les albuferes. Et done la direcció per si t'interessa llegir un poc més sobre aquesta raça.

Espere que la meua aportació et servisca d'alguna cosa, sinó ho sent-ho molt, però no conec a ningú més que tinga o sapiga algo d'aquesta raça tan... nostra.

Salutacions.
Imatge
"La grandeza de una nación se mide por la forma en que trata a sus animales" (Mahatma Gandhi)
Abolim la tauromàquia!!! No al maltractament animal!!
Penó de la Conquesta
Espeòleg del polvorí

Entrades: 415
Membre des de: dc. nov. 08, 2006 9:35 am
Ubicació: Alberic - La Ribera Alta - País Valencià

Novio per a la ratereta

EntradaAutor: Nat_ural d'Alberic » dj. juny 19, 2008 9:18 pm

El del forn del Salero en té un, ara no em preguntes si és mascle o femeia, o l'edat (es jovenet segur)
Nat_ural d'Alberic
Agarrant-li el gustet

Entrades: 29
Membre des de: dg. nov. 12, 2006 10:09 pm

EntradaAutor: loles » dv. juny 20, 2008 4:47 pm

Hola a tots, moltes gracies per l'ajuda, le faré una ullada als gossets. El de Rafaelet, crec coneixer-lo, es marronet i le arreplegava els billets de terra, bé no se si será eixe o un fill perque fa temps que el vaig vore.

En resposta a la vostra resposta dir-vos que nosoltres som criadors d'aquesta raça i anem a concursos amb la nostra gosseta. Si voleu fer una ullada a la nostra web www.legadodeloslobos.com

Coneguem a la majoria de criadors de la raça pero el que volem es recuperar gossos dels que hi havien en Alberic, com la meua gosseta. De ahí la meua petició.

Per ampliar un poc més l'informació de la raça dir que el Gos Rater Valenciá ja esta reconegut en España com a raça oficial, ará toca que es reconega a nivell internacional.
També aclarir que el Ca Rater Mallorquí es altra raça reconeguda també fa poc i com bé exactament com apunteu es descendent del nostre Gos rater.

Bé salutacions a tots i a disfrutar de les festes.
loles
No sap on es clava

EntradaAutor: KIKETA » dv. juny 20, 2008 5:23 pm

Loles m´encantat la vostra web, jo sempre he pensat que estos gossets que tota la meua vida he vist anar a l´horta en els amos, la majoria a la part de darrere de la motet, no tenien cap raça, no tenia idea de que perteneixien a un raça valenciana, a partir d´ara el mirare en altres ulls, gracies per la teua informació, i que tingau molta sort al concursos.
KIKETA
Clavant-se en "fregaos"

Entrades: 61
Membre des de: dg. feb. 03, 2008 4:48 pm
Ubicació: Alberic-Valencia-España

resposta Kiketa

EntradaAutor: loles » dl. juny 23, 2008 8:41 am

Moltes gracies, m'alegra saber que t'agrada la web i que a partir d'ara conegues un poc més dels raters.

Salutacions.
loles
No sap on es clava

EntradaAutor: KGB » dt. juny 24, 2008 4:57 pm

Hola Loles!!
Està molt bé la pàgina web!

Totes les Camades són vostres?
Feu volsaltres els cruses?

També volia dir, que el Rater de Rafaelet, un de color Marron clar anomenat Chispa, em vaig enterar fa poc que se li va morir ja fa temps. Un cotxe el va atropellar accidentalment. Ara en te un negret pero le entit dir a ell que no es el mateix... En fí...Una Llàstima.

Un Familiar meu també te un Rater, el que pasa es que es mooolt vellet jejeje.

No savia fins ara que la raça del rater estava reconeguda.
||"Intercanviar arguments amb una persona que ha renunciat a la lògica és com donar-li medicines a un mort" ||
KGB
Festero casallero

Entrades: 210
Membre des de: ds. abr. 21, 2007 3:54 pm
Ubicació: Alberic City

respota KGB

EntradaAutor: loles » dc. juny 25, 2008 10:14 am

Hola,

En resposta a la teua pregunta dir que totel les camades que anunciem son nostres. I els encreuaments els planifiquem i fem nosaltres també.

Una pena lo del gosset de Rafaelet.

T'agraïria si es posible, m' enviares una foto del rateret de la teua familia, encara que estiga vellet per fer un archiu de raterets del poble.

Salutacions a tots.
loles
No sap on es clava

EntradaAutor: KGB » dc. juny 25, 2008 1:24 pm

Està Molt bé el que feu amb els Raters!!

Doncs sí, es una gran pena lo del goset de Rafaelet perque era dles gossos més llestos que he vist mai jajaja.

Ok, Hui Mateix, li faré fotos al Rateres i te les pasaré pel Missatge Privat.

Una Última coseta: Tinc la sensació del que el el Rateret és un poc mes baixet que els que estàn a la pàgina web.
||"Intercanviar arguments amb una persona que ha renunciat a la lògica és com donar-li medicines a un mort" ||
KGB
Festero casallero

Entrades: 210
Membre des de: ds. abr. 21, 2007 3:54 pm
Ubicació: Alberic City

resposta KGB

EntradaAutor: loles » dj. juny 26, 2008 8:37 am

Genial, estic desitjant vore les fotos del rater.

En quant a l'altura, donat que la raça porta poc de temps siguent seleccionada sol ser prou normal trovar-ne gossets rater de altures diferents depenent de la zona i dels gossos que normalment s'han criat en cada lloc.

Salutacions a tots.

Loles
loles
No sap on es clava

EntradaAutor: pirata69 » ds. nov. 22, 2008 4:19 pm

yo ne tinc uno i es mascle
pirata69
No sap on es clava

Entrades: 18
Membre des de: dc. gen. 16, 2008 9:46 pm

EntradaAutor: loles » dv. nov. 28, 2008 9:39 am

Genial, t'envie missatje privat i ens envies una foto.

Gracies

Loles
loles
No sap on es clava

EntradaAutor: pirata69 » ds. nov. 29, 2008 1:44 pm

weno loles teu dic un un missatge privat espere contestacio gracies
pirata69
No sap on es clava

Entrades: 18
Membre des de: dc. gen. 16, 2008 9:46 pm