Increible....

Pots parlar ací tot allò que no tinga cabuda en les altres seccions.

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

ES UN BON RECLAM TURISCTIC?

SI,CLAR...
1
25%
ES CUTRE I FALS...
2
50%
PODRIA MILLORAR(...)
1
25%

Vots totals : 4

Increible....

EntradaAutor: red » dl. des. 15, 2008 8:22 pm

POt ser ja habieu vist esta publi,pero jo,la veritat,no.
No penseu que la pose per criticarla.Sé que pot obrir se un debat ...el debat de sempre sobre les politiques municipals de la ciutat de Valencia.
Pero lluny d'això,el volia es trencar una llança pels bublicistes d'aquest ,en concret.Perque reflecteix sicerament la image que pretenen donar de la ciutat...
Farem una enquesta,val?.

http://www.increibleperocierta.com/spot ... eible.html
red
Campió de Xamelo

Entrades: 893
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 2:58 am
Ubicació: Molt a dins del meu mon interior...

EntradaAutor: Penó de la Conquesta » dt. des. 16, 2008 3:57 pm

Per a mi no és ni bò, ni roí, simplement és el SEU reclam turístic. Perquè tot això éstà molt bé, bueno lo de la F1 està de sobra, però bé, queda molt "fashion" i molt "xic", però perque no diuen que per a fer tot això han deixat els presupostos de l'ajuntament fets merda, tinguent que tirar mà d'empreses privades com el cas del Corte Inglés, per a poder pagar a universitats i hospitals, perque per ells mateixa no ho poden fer...PENÓS.

Però clar, tot això, com no és veu, no passa res, valencia està bonica, som un gran reclam turistic, que vinguen a "deixar-nos" diners, que això és bò per a "tots" (jeje, estem en les de sempre, bò per a els empresaris que s'emporten els cacaus, perque per als ciutadans, encara estic buscant quins beneficis porta)...

Salut.
Imatge
"La grandeza de una nación se mide por la forma en que trata a sus animales" (Mahatma Gandhi)
Abolim la tauromàquia!!! No al maltractament animal!!
Penó de la Conquesta
Espeòleg del polvorí

Entrades: 415
Membre des de: dc. nov. 08, 2006 9:35 am
Ubicació: Alberic - La Ribera Alta - País Valencià

Torna a: Temàtica lliure

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant