Em dona MOLTA VERGONYA ser d'Albeic

Pots parlar ací tot allò que no tinga cabuda en les altres seccions.

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

Em dona MOLTA VERGONYA ser d'Albeic

EntradaAutor: Esquimal a Guinea » dt. des. 30, 2008 9:47 pm

Acabe de disfrutar d'una bona sesió dels meus paisans.

Fins ara he estat intentant fer coses a nivell particular per a que aquest poble millorara un poc, però es que no veig mes que actes negatius, persones deshumanitzades, salvatges com els de fa mitja hora, en fi estic molt decebut amb la majoria de "persones" d'aquest poble.
Passe a relatar-vos els fets que començaré amb un acudit.

"L'altre dia vaig vore com cinc Skins li pegaven a un negre i no podia mes i em vaig clavar"
"Ah si?"
"Sí"
"I com quedares?"
"Doncs, entre els sis li donarem una pallissa de por"

Quina gràcia veritat? Això mateix deuria estar pensant un negre (perque es negre i així els anomenem) fa una mitja hora en un carrer molt "amagat", anomenat Avinguda Glorieta, entretant una banda de Skins, sí Skins, (coneguts per tots, i entre els quals per desgràcia hi ha probablement fins algún familiar meu llunyà) li furtaven el que duia per un costat, i li fotien una pallissa per l'altre. El pobre ni tansevols es defenia, simplement tractava de que li furtaren el menys possible.

Només una persona o com a molt dues, a les que conec però que no vull nombrar per no posar-los en un compromís (una d'elles probablement seria jo) han fet per tal de que no li pegaren ni furtaren res mes.

Han aconseguit que aquesta banda de delinqüents se'n anara, però per a mes Inri, entretant miraven el mal físic que li havien ocasionat al xic negre, ha vingut un dels Skins i amb tota la parsimònia del món s'ha endut el que li pareixia de la borsa del Xic. I es que clar el botí era molt bo, ni mes ni menys que calcetins i roba interior, ara els entenc, jo mataria per un parell de calcetins, qui no estaria disposat a donar-li un parell de galtades a algú per uns calcetins? A mes a mes era negre, si no te ni dret de respirar per ser negre, i molt menys ací a Alberic, faltava mes.

Com a acomiadament us diré que la policia ha arribat deseguida, però els agresors han fugit cap a l'estació i no els han pogut agarrar. Així i tot crec que la policia ha fet el que ha estat al seu abast. I us puc dir que si ho hagueren fet malament ho diria amb la mateixa fermesa amb la que critique als "Ultradescervellats".

En fi, amb aquestes criatures solts pel poble, a qui li donaria orgull dir que es d'Alberic...

A mi NO.
SI NO FEM RES EN RES ENS QUEDAREM
Esquimal a Guinea
No sap on es clava

Entrades: 7
Membre des de: dc. des. 19, 2007 12:49 pm
Ubicació: ALBERIC

EntradaAutor: red » dc. des. 31, 2008 12:54 am

Si jo els conec....t'asegure que ,al menys, li dic els noms a la policia...
SI ,ni els tinc por ni els he tingut mai..
Una vegada he vis una cas aixi i m'he clavat enmig tambe. Però no arribaren a cascar-li al xicon negre.
El que vull dir es que si li diguem els nom(que conegam...)a la policia,al menys,la conciencia de ciutada la tindrem tranquila,no?
red
Campió de Xamelo

Entrades: 893
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 2:58 am
Ubicació: Molt a dins del meu mon interior...

EntradaAutor: el que faltaba » dc. des. 31, 2008 8:52 am

A mi particularment, m'agradaria coneixer la pinta d'aquestes rates disfresades de persones, ja que si no ho saps, algun dia els pots trobar pel carrer, no fixarte en les botes, creus nazis etc i tractarles equivocadament com si foren essers humans.
ARA VAS Y LO CASCAS
el que faltaba
Consumidor d'encisam

Entrades: 282
Membre des de: ds. nov. 11, 2006 7:31 pm
Ubicació: Alberic

EntradaAutor: fusterià » dc. des. 31, 2008 4:12 pm

No tranquil, el que faltaba, que no van en creus nazis ni coses així (de què segurament desconeix el seu significat, origen o història), els pots identificar tan fàcilment per una bona camisa d'E2000 que pose: Orgulloso de ser español, o Valenciano y español. Així els podràs detectar de seguida. No és la primera vegada que passa al poble ni la primera a la Av. Glorieta. Ja ho feren en una discomòbil de falles fa 2 anys amb tots els joves del poble per ahi o d'enfront de consum farà poc més de mig any... :roll:
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

Torna a: Temàtica lliure

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant