Viure a Alberic

Pots parlar ací tot allò que no tinga cabuda en les altres seccions.

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

Viure a Alberic

EntradaAutor: Valira » dg. gen. 10, 2010 1:17 pm

Acabe de llegir que el fòrum està mort i, d'alguna manera, és veritat.
Em vaig registrar a les darreres eleccions municipals. Aquells dies hi havia un cert moviment, una mena de desfici respecte el que passaria amb els resultats electorals, però una vegada clos el neguit, tot i que moltíssima gent va quedar descontenta, sembla que ens haguerem instal·lat a la resignació.
De tant en tant, algú fa un comentari esporàdic, i tot seguit, a dormir una altra estona.
El cas és que hi ha bastants entrades que lligen les poques coses que s'escriuen. I és una llàstima, perquè estaria molt bé que s'encetara un diàleg, més enllà del circ polític. Per sobretot, més enllà del morbo municipal.
Bé és veritat que quasi tot el que es veu al poble, com a comunitat de veïns, ha de fer compte de l'administració que ens regeix, però haver coincidit al mateix indret geogràfic de naixença o aterratge, deu de tenir altres temes comuns que tractar. Crec.
Valira
Agarrant-li el gustet

Entrades: 35
Membre des de: dl. maig 28, 2007 11:51 pm

Re: Viure a Alberic

EntradaAutor: red » dc. gen. 13, 2010 2:32 pm

Mira,mireu...pot ser tingueu algo de raó quan digueu que el fòrum es mort....peró ....ja sabeu perque és aixi,no?
SI NO ESCRIBIU RES NINGÚ,ES MULT DIFICIL QUE UN FÒRUM SIGA ACTIU!!!!!!

Jo, pel que a mi em toca,intentare no polititzar tant els temes...encara que es imposible....perque,per exemple el company que parla del basquet a alberic i demana mes inversió o al menys un lloc per poder practicar a gust. Com no has de poltitzar un tema com este??? QUE DE QUI SERA LA CULPA DE QUE NO HI HA INVERSIÓ A L'ESPORT? SERA MEUA??? . No sera responsabilitat de l'ajuntament? .I per tant,no sera lògic polititzar qualsevol tema que ,afecte als politic locals??.

Be,el que intentaré es el vaig intentar ja fa temps ,i que gracies a la campanya d'un ususari molt....especial, que hi habia ,no vaig arribar a aconseguiro-ho. A veure...
Es tracta de que els temes mes ...calents no els tractem aci. Si postejem problemes municipals,questios del carrer isabem dur-nos com a bosn amics,el fòrum tornarà a ser mes actiu,segur. I això podem fer-ho de esta manera: els meus fils ,que estiguen dirécta-ment relacionats amb la politica municipal i/o puguen provocar una discusió lletja entre forers o per evitar que els fils s'enfonsen sense reposta...COm ja vos he dit,al menys jo,intentare postejar els temes mes "calents" a un altre lloc...es dir al fòtum de Iniciativa per Alberic,alli podeu contestar acaloradament,insultar i despotricar...o també contestar com persones ,el que vos pase per ahi...
No vull que abandonem aquest fòrum,no. Es només que l'acaben d'enfonsar....
red
Campió de Xamelo

Entrades: 893
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 2:58 am
Ubicació: Molt a dins del meu mon interior...

EntradaAutor: Tirant lo Blanch » dg. gen. 17, 2010 1:11 pm

Jo crec que si estem comentant que este fòrum està mort, és per intentar recuperar-lo, no per què tots escrivim a un altre fòrum i l'acabem de "matar"...
Tirant lo Blanch
Amant de la muntanyeta

Entrades: 130
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 5:39 pm
Ubicació: Alberich

EntradaAutor: red » dg. gen. 17, 2010 5:18 pm

No ,si jo no vull que anem a un altre lloc...aci estem bé.
El que jo dic es que trasladaria el mal rollo i/o les discussions mes acalorades ,ofensives,etc....a un lloc mes....privat.
No se si m'explique. Aquest fòrum,el d'Alberic.com, es per a tots,val? per a parlar de tot i amb tots i sembla que no es pot parlam amb normalitat de "depen quins temes" ,per això ,NOMÉS ELS TEMES MES POLITICS I/O CALENTS( que aci acaben quasi sempre amb el fil tancat,per ofenses ialtres eixides de tono...)PODRIEN ANAR CAP A AQUELL ALTRE FORUM PER TAL DE NO INTOXICAR MES AQUEST......

Però....només es una idea. Jo seguire postejant aci actualitat politica ien definitiva el que he fet fis ara,evitant l'enfrentament amb ningun forer,per ningun tema en concret.
Au cacau.
red
Campió de Xamelo

Entrades: 893
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 2:58 am
Ubicació: Molt a dins del meu mon interior...

Torna a: Temàtica lliure

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant