Una bona proposta

Opinions polítiques, política local, comarcal, estatal...

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

Una bona proposta

EntradaAutor: Valira » dt. des. 20, 2011 12:22 am

Una bona proposta, la de IxA.
He llegit el full que s'ha repartit pel poble, i em sembla perfecta.
Molt bona!!!
Si arribara a prendre cos, potser seríem tot un modèlic exemple del que hauria de ser administrar els bens comuns i els interessos d'una comunitat de veïns, en temps de crisi.
Tot i que el fòrum continúa mort, a mí m'abellia dir açò que pense.
I ho he dit. :idea:
Valira
Agarrant-li el gustet

Entrades: 35
Membre des de: dl. maig 28, 2007 11:51 pm

Re: Una bona proposta

EntradaAutor: Valira » dj. des. 22, 2011 12:48 am

Una bona proposta, sí, però sembla que es quedarà en això. I com de cap altra manera pot arreglar-se a bones, perquè ningú dels implicats en el pleit del Consistori està disposat a rebaixar-se una miqueta i reconciliar-se per començar a funcionar,... doncs ací estarem fins al 2015, quan tornen a haver Eleccions Municipals.... I espere que llavors ningú de tots faça l'intent de tornar-se a presentar.
Em queda clar que açò de la Política s'ha desvirtuat de tal manera, que tot pot arribar a ser possible.
I la crisi ahí,... disposada a a rossegar a qui menys culpa té. :? :oops:
Valira
Agarrant-li el gustet

Entrades: 35
Membre des de: dl. maig 28, 2007 11:51 pm

Re: Una bona proposta

EntradaAutor: Eduardo67 » ds. gen. 07, 2012 10:23 am

Crec que va arribant el moment de tenir noves propostes polítiques a Alberic. Es cert que el que compta al final, en unes eleccions municipals, es més la persona que el partit. Tanmateix trobe que els grans partits majoritaris estan esgotats. Apareixeran a les próximes eleccions municipals d´Alberic el Foro i el partit UPYD (el de Rosa Diaz)? En tot cas, bo seria trobar noves cares a la nostra política.
Eduardo67
No sap on es clava

Entrades: 3
Membre des de: dc. des. 21, 2011 5:19 pm

Torna a: Política

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant