rentà de cara amb els diners de tots.

Opinions polítiques, política local, comarcal, estatal...

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

rentà de cara amb els diners de tots.

EntradaAutor: torpeder » dg. des. 21, 2008 10:09 am

Aïr, hem va arribar la felicitació del ajuntament d'Alberic. La meua sorpresa a sigut al obrir el sobre i beure que a part de targeta, portava un llibret de propaganda popular, en tot el que s'havia fet fins ara(res de res tot trellats i a més escrit en Castellà) quant mire per la part de darrere del llibret oooooo a quadros una copia de la noticia que eixí al levante, sí home sí, la que deia que el fiscal arxivava 4 denuncies fetes per ixa( doncs, ell diu que les ha guanyat, sense fer juí, ni res de res, m' explique, l'home este, sí el fiscal, li pega una miradeta i ens diu, jo no puc fer res, teniu que portar-ho vosaltres al jutjat i fer les pertinents denuncies ordinàries i el jutge ja farà, i el tio diu que ja les a guanyat, deu de ser com Rapel, a diví).
Senyor Alcalde que vol que li diga, continua gastant-se els diners de tots per traure profit vostè? Creu que la gent es tonta? El llibre de propaganda l'hem pagat tots els veïns d'Alberic o l'ha pagat vostè de la butxaca o el seu partit impopular? jo crec que hens a eixit a tots de la butxaca.
torpeder
Boig de la mona

Entrades: 561
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 11:27 am
Ubicació: Alberic,Ribera del Xúquer,País Valencià

EntradaAutor: KGB » dc. des. 24, 2008 7:45 pm

És vergonyós i repulsiu!

És propaganda barata del ''que hem fet''.

Només tinc que dirl-li senyor alcalde que és una basura de llibret i que la meitat són mentires.

Aprofite ací per a felicitar al que ha redactat el llibret. La falta de coherència i sentit que avegades se li dona al text dona una visió molt exemplar de la intel·ligència PoPular.

Després. Si encara no heu cremat el llibret, doncs us recomane que mireu la notícia on diu lo del gimnás dels Jubilats. Mireu la Placa que s'ha posat:

GimnAs AL aire...

i al final un:
ENRIQUE CARPI CORTES

:arrow: Més gran que tot el text de la placa.

En això vuic remarcar, que una cosa que va a estar ahí durant molt de temps com és una placa pública, doncs que tinga aquestes faltes tan...

També critique que tot estiga escrit en castellá...
||"Intercanviar arguments amb una persona que ha renunciat a la lògica és com donar-li medicines a un mort" ||
KGB
Festero casallero

Entrades: 210
Membre des de: ds. abr. 21, 2007 3:54 pm
Ubicació: Alberic City

EntradaAutor: Sertorio » dv. des. 26, 2008 2:02 pm

Por una vez tengo que estar de acuerdo con vosotros. Esto es propaganda del PP disfrazada.
-¿Es vuesa merced, por ventura, ladrón?
-Sí, para servir a Dios y a las buenas gentes.

Rinconete y Cortadillo. Cervantes.
Sertorio
Consumidor d'encisam

Entrades: 266
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 6:19 pm
Ubicació: Alberic

EntradaAutor: fusterià » ds. des. 27, 2008 9:36 pm

Ho senc molt, però he de mostrar també el meu rebuig cap a aquest pamfleto propagandístic. A més ple de mentires com les subvencions de la guarderia (que encara estan esperant a cobrar) o que la rotonda de la trillaora és nova... (de tota la vida quasi que la conec...). Una propaganda feta amb els diners de tots i a més contra bona part de la població ja que inclou un missatge subliminal (especialment a la primera plana) que damunt és completament repetitiu. Personalment m'oferisc a redactar-los les pròximes felicitacions i almenys segur que aconseguisc evitar repetir 4 -o 5 vegades en un mateix paràgraf, una mateixa oració.

Però que més volem? d'on no hi ha, no se'n pot traure...
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

Torna a: Política

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant