ulllllll maedeu....

Opinions polítiques, política local, comarcal, estatal...

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

ulllllll maedeu....

EntradaAutor: torpeder » dc. maig 20, 2009 7:09 pm

buscat per el jotube mira que m'he trobat.
Mireu en la presentació com escriuen estos pallos oiiiii no saben escriure a part d'altres coses clar.
http://www.youtube.com/watch?v=NFbda2TQw_o&feature=PlayList&p=482A923D2F38C7C3&index=0
torpeder
Boig de la mona

Entrades: 561
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 11:27 am
Ubicació: Alberic,Ribera del Xúquer,País Valencià

EntradaAutor: alberiqueny_85 » dv. maig 22, 2009 11:03 am

Ei Torpeder, crec que moltes voltes, te'n passes faltan el respecte a més d'una persona... Crec que eixe partit es el que, junt a vosaltres, formeu l'oposició al nostre ajuntament, no? Es el segon partit més votat a Alberic, no? Algo de respecte no creus que deuen tenir? (abans de que ho afirmes, t'ho dic jo, no vaig votar a este partit, vaig votar al teu..., per+o el respecte a tots deu ser fonamental...)

En quan al nom, supose que sabràs que el nom del poble ha passat ultimament, per 3 noms, 1 en castellà, i 2 en valencià:
ALBERIQUE
ALBERICH
ALBERIC
(Inclòs he vist en algun document, al nom d'ALBERIQ)

Des del 92, crec, el nom oficial es ALBERIC, però no hi hauria que oblidar-nos de la nostra història, no? De fet, a algun lloc encara es pot contemplar la versió ALBERICH (que realment, la versio sense la H es simplement per la nova normativa lingüistica, ja que antigament, en valencià, la CH al final de paraula, sonava com una C - Exemples: Albuixech, Domenech, etc.), entre altres llocs, no fa molt, a una senyal algo antiga, possava a la ciutat de València, al C/ ALBERICH (ara ja ho possa sense H), a més d'una botiga del poble també, i entre altres, a l'estendart de la Falla el Corral (que el nostre amic Red ens ha colgat a una de les pagines del fòrum, i jo vos l'adjunte ací també).

Com sempre es diu, no podem viure el present, i afrontar el futur, sense coneixer el nostre passat...

Gràcies per la teua lectura, i per favor, respectem tots!!!!

Imatge[/img]
Sols farem gran Alberic si eliminem rastres de rencor, i ideologies i colors, tots junts, i sols amb la idea, de millorar lo nostre. Es eixe moment, serà quan ho conseguim.
alberiqueny_85
Clavant-se en "fregaos"

Entrades: 69
Membre des de: ds. març 24, 2007 2:41 am
Ubicació: ALBERIC - València

EntradaAutor: torpeder » dv. maig 22, 2009 2:38 pm

ei jo crec que no li he faltat el respecte a ningú(no era la meua intenció)jo l'he posat com a curiositat, el que passa es que moltes vegades mal interpreteu les meues paraules,torne a repetir en ningun cas he volgut faltar-li a ningú i si he ofès a alguna persona que hem perdone aquesta gent es mereix un respecte(encara que no comparteix ni per asomo els seus ideals). I de que siguen els que mantenen al gav (govens acció valencianista) que son els responsables dels atentats d'extrema dreta a les seus del bloc, esquerra, esquerra unida etc...
torpeder
Boig de la mona

Entrades: 561
Membre des de: dc. nov. 15, 2006 11:27 am
Ubicació: Alberic,Ribera del Xúquer,País Valencià

EntradaAutor: KarKaMaL » ds. maig 30, 2009 12:52 am

Quines seus pero si no en teniu???
KarKaMaL
Alberiqueny xarrador

Entrades: 177
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 12:48 pm
Ubicació: Alberic