informaciòn

Opinions polítiques, política local, comarcal, estatal...

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

informaciòn

EntradaAutor: lupita » dl. juny 14, 2010 10:20 pm

hola necesito informacion sobre quienes se presentan para la alcaldia en la proximas elecciones. si alguien me facilita esa informacion se lo agradeceria es para ir pensando un camque que cabio me cansa entrar a el ayuntamiento y que esten siempre los mismos perros chupones ( quien sea que se entienda) que solo saben dar por el saco ganando dinero a costa de los demas.cambio radical yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa por dios.perdon me enciendo solo quiero esa informacion mil gracias
lupita
No sap on es clava

Entrades: 7
Membre des de: dj. maig 06, 2010 1:10 pm

Re: informaciòn

EntradaAutor: red » dl. juny 21, 2010 11:36 pm

Es molt prompte,lupita,per a dir noms de possibles "alcaldables". Pero no tardaràs en començar a sentir els típics rumors de pactes i llistes extranyes...
molt possiblement, IxA tinguen moltes coses que dir a les properes eleccions,pero no et puc parlar de llistes ni noms,de moment. :P
red
Campió de Xamelo

Entrades: 893
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 2:58 am
Ubicació: Molt a dins del meu mon interior...

EntradaAutor: lupita » dt. juny 22, 2010 1:36 pm

gracies de tpotes maneres cuan sapiau algo real magradarias estar informnada. per k una de les meus opcions es el vot en blanc, la meua i la de moltisims votans de la meua generacio k estem farts de que ens prengen el pel.
lupita
No sap on es clava

EntradaAutor: lupita » dc. juny 23, 2010 2:52 pm

e mirat el teu partit i magrada el que digeu i els valos que reclameu crec k alberic nececita algo aixi,espere siga real el k digeu en la pagina i no siga com tots k mucho "prometer hasta meter..." magradaria un poc mes de claritat en la informacio del partit. de moment teniu el meu apollo esperan a saber el llistat de persones k el componen.pero el k esposeu en la web son els mateisos ideals per els k jo lluiter encara k no estic amb ningun partit per k fins el moment man paregut tots uns lladres interesats. espere tireu abant i el k digeu es faja realitat. :wink:
lupita
No sap on es clava

EntradaAutor: red » dv. juny 25, 2010 1:59 am

Je je...faig un esforç per no ofendre'm quan dius que tots els partits son un lladres i volen entrar pel mateix;-omplir-se les butxaques i prou.
Però et puc assegurar ...amb la ma al cor... que Iniciativa per Alberic,no es com els demés partits polítics, perquè ,de fet , no es un partit polític. IxA som una associació cultura, socio-política/cultural ,vaja... que estigueren a les ultimes eleccions amb EU (partit al qual he estat militant mols anys)i altres partits d'esquerres,per circumstancies electorals i altres motius legalistes i perqué ens em convertit en el referent d'esquerres al poble d'Alberic...
Mira ,pot ser només es tracta d'una opinió personal,però pense que som gent del poble,gent de distint tipus de pensament,però que portem anys treballat ( i de valent) per fer un poble una mica millor,treballant sense recursos i amb TOTS els obstacles possibles per a una associació,i ahi estem...
No trobe ningú mes de tanta confiança per gestionar l'administració del consistori que una gent així...dis-me pedant,però es,ja et dic,una opinió.
red
Campió de Xamelo

Entrades: 893
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 2:58 am
Ubicació: Molt a dins del meu mon interior...

EntradaAutor: lupita » dv. juny 25, 2010 7:16 pm

no era la meua intencio ofendre a ningu.simplement k estic cansada de k els politics ens enganyen no magrada clabar a tot el mon en el mateix sac pero en este tema estic cremaeta.pero de totes formes magrada molt el k me estas explicant mes el k me e informat.no se qui composa el partit.pero crec que es xent que opina com jo aixi que continuare informanme sobre vosaltres i desde el anonimat teniu el meu apoll.magradaria en mantingeras informada de el k creges combenient.moltes gracies ( pensaba k en el mon habia perdut la esencia de fer les coses per el be i no sols per la pasta)malegra molt ..........
lupita
No sap on es clava

Torna a: Política

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant