PEL MEU EX COMPANY

Opinions polítiques, política local, comarcal, estatal...

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

PEL MEU EX COMPANY

EntradaAutor: no coment » ds. maig 14, 2011 12:48 pm

resulta que l'exalcalde era un presumpte corrupte per enpadronar a gent i este que li precedix que el tildava de presumpte corrupte li agafa el relebo per a lucrar-se de vots----------------------------ara vas i ho caskes.
PUES SI QUE ESCOMENSEM BE SENSE ESTAR DINS
no coment
No sap on es clava

Entrades: 4
Membre des de: dc. maig 11, 2011 11:26 am

Re: PEL MEU EX COMPANY

EntradaAutor: fusterià » dl. maig 16, 2011 6:33 pm

Sí, tens tota la raó, excepte en una cosa No coment... que Faustino ja és des de fa 1 any el Sr. Alcalde! :roll:
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

EntradaAutor: adanowsky » dt. maig 17, 2011 9:50 am

Sí, és l'Alcalde des de fà un any més o menys, però cal recordar que una de les coses que prometia era netedat i claredat; honradesa. I segons les últimes informacions, aquesta persona està fent servir les tàctiques més habituals al seu partit, tractar d'arramblar vots mitjançant la legalitat o l'alegalitat. Per cert, un alcalde no electe, amb ben poques diferències amb un "okupa", llevat que a aquest li agrada més la corbata i el tratge que al cap del consell, tot i anar pel tubo en xandall els dies del senyor, i l'edifici que "okupa" és públic i encara no està en estat d'abandonament.
Per cert, què bé que els va a tots els Populars d'Alberic! Ho dic també per la concessió de l'escoleta municipal "Piruleta" (vaja un nom cursi, collons)a una familiar directa del número 2 a la llista de Faustino. Segurament haurà estat un procés obert, net i on tothom podia participar, però em deixa confús veure com sempre la balança s'inclina cap al mateix costat.
I dic jo, si encara no han guanyat i ja s'ho estan repartint tot, si guanyen, la impunitat amb què actuaran no tindrà nom. A dia d'avui a l'ajuntament cal moltíssim de treball, no paràsits espoliadors.
adanowsky
No sap on es clava

Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 11, 2011 5:36 pm

EntradaAutor: no coment » dc. maig 18, 2011 8:12 pm

La cunyada del segon de la llista preparant els projectes perquè només puga aceder els seus familiars directes (padre)la germana del segon de la llista entra a dit en la guarderia,despues un altre obrer que esta en llista realitzant treballs d'albanileria i facturant en la empresa del pare del segon en llista. una altra que va en la llista del pp posada a dit en el menjador del rafael comenge, i per a rematar sala enpadronando emigrants en la vivenda de l'av glorieta.---------------ahora vas i lo kaskas.--------corrupcion al poder"
no coment
No sap on es clava

Entrades: 4
Membre des de: dc. maig 11, 2011 11:26 am

EntradaAutor: el que faltaba » dv. maig 20, 2011 9:07 pm

¿mas de lo mismo?
hay que ver lo torpe que es la gente, si es muy facil,
A ver : 1400 parados, en realidad solo 700-900 dispuestos a trabajar, o levantarse a las 8 para disimular. ¿me mais a decir que el alcalde no puede colocar a 700 800 personas en el ayuntamiento?,
¿me vais a decir que al resto de 2000-3000 personas que sí que trabajan en algo productivo, no podemos robarles el sueldo de esos 700-800?
Pues claro que si, todos colocados!!! ya pagaran los que trabajen!!!
Y si hay inmigrantes, minorias etnicas etc que no quieran trabajar, que lo digan!!! enseguida les preparamos dos o tres subvenciones y ya está !!..
Y si con lo que robemos a los que trabajan, no hay bastante, nos endeudamos , le pedimos a la Angela Merkel, que ya pagaremos cuando podamos!!!
ARA VAS Y LO CASCAS
el que faltaba
Consumidor d'encisam

Entrades: 282
Membre des de: ds. nov. 11, 2006 7:31 pm
Ubicació: Alberic

Torna a: Política

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant