Fora l'atletisme??

Resultats esportius, instalacions, comentaris de la jornada,...

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

Fora l'atletisme??

EntradaAutor: el que faltaba » dc. maig 06, 2009 7:07 pm

He sentit dir que hi ha en projecte ampliar el camp de futbol del jardi de l'amor, a costa de fer desapareixer la pista (UNICA) d'atletisme.

¿será de veres?

¿algu ha sentit algo?

Imatge
ARA VAS Y LO CASCAS
el que faltaba
Consumidor d'encisam

Entrades: 282
Membre des de: ds. nov. 11, 2006 7:31 pm
Ubicació: Alberic

EntradaAutor: red » dc. maig 06, 2009 7:42 pm

No se desapareix la pista o no...la veritat espere que no,pero el que si se,es que el camp de futbol tambe tindra xespa artificial i afegiran dues....si,dues pistes de padel...o padlle o padle...o com collons es diga aixo...segons les demandes ciutadanes¿...? :?: :?:
red
Campió de Xamelo

Entrades: 893
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 2:58 am
Ubicació: Molt a dins del meu mon interior...

AL señor alcalde i equip de gobern

EntradaAutor: el que faltaba » dj. maig 07, 2009 7:56 am

Senyor alcade, li asegure, pero segur, segur, que l'Ansar está pensan deixar el padel i anar mes a correr.
M'ho ha dit uno que es amic d'uno que trballa en laF1 de valencia, que te amistat en el gendre del del bigot, osiga que es segur.
A mes ames, els del psoe son tots futboleros, ni un sol li agrada l'atletisme. :P
ARA VAS Y LO CASCAS
el que faltaba
Consumidor d'encisam

EntradaAutor: fusterià » dg. maig 24, 2009 3:15 pm

Sí, la pista d'atletisme desapareixerà perquè el camp de gespa artificial serà de futbol 11 de manera que l'han d'ampliar. El que no sé és que passarà amb la zona verda de darrere dels vestidors i on està la fossa de l'atletisme. Però el que sí que sé és que el poble no demana una pista de padel :evil:
fusterià
Boig de la mona

Entrades: 509
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 3:32 pm
Ubicació: Alberic - Ribera Alta - País Valencià

Re: Fora l'atletisme??

EntradaAutor: el que faltaba » dv. maig 14, 2010 7:35 pm

Un any despres, quan ja creia que lo de un altre camp de futbol era un rumor sense cap, m'ha arrivat de nou, sembla que els nostres politics volen el pensament unic i l'esport unic, o siga el futboleo, no siga que a l'hora del esmorçar en el bar musical algu els faça un comentari sobre Rosa Morato o Marta dominguez o paquillo o ... y contesten si juga en segon regional.
Senyors, no tot es espectacle profesional en la tele, hi ha gent que voldria algo mes.
ARA VAS Y LO CASCAS
el que faltaba
Consumidor d'encisam

EntradaAutor: el que faltaba » dl. juny 21, 2010 7:08 pm

La volta a peu a Alberic prevista per al pasat disabte 19 no s'ha fet , despres de molts anys de tradició i a pesar de que estaba publicada en el programa de festes. ¿algu sap perque?
:cry: :( :roll:
ARA VAS Y LO CASCAS
el que faltaba
Consumidor d'encisam

EntradaAutor: red » dl. juny 21, 2010 11:08 pm

No voldria pareixer una "maruja" però algun em va dir que hi havien diners pera regalar típiques les mones i samarretes als participants ...

Ara, això es que em digueren ...jo no se ninguna versió oficial...podria ser ....no se....mala gestió? :twisted:
red
Campió de Xamelo

EntradaAutor: el que faltaba » dj. jul. 01, 2010 3:09 pm

red ha escrit:No voldria pareixer una "maruja" però algun em va dir que hi havien diners pera regalar típiques les mones i samarretes als participants ...

Ara, això es que em digueren ...jo no se ninguna versió oficial...podria ser ....no se....mala gestió? :twisted:

No he entes be la teua resposta,
Hi havien diners pero el club no ha sabut gastarlos ??
No hi havien diners??
No hi havien prou diners??

¿? Lo cert es que estava anuciat per part del ajuntament, i va vindre gent.
ARA VAS Y LO CASCAS
el que faltaba
Consumidor d'encisam

EntradaAutor: red » dv. jul. 02, 2010 1:15 am

el que faltaba ha escrit:
red ha escrit:No voldria pareixer una "maruja" però algun em va dir que hi havien diners pera regalar típiques les mones i samarretes als participants ...

No he entes be la teua resposta,
Hi havien diners pero el club no ha sabut gastarlos ??
No hi havien diners??
No hi havien prou diners??

¿? Lo cert es que estava anuciat per part del ajuntament, i va vindre gent.

No ,si jo tampoc ho se...el he sentit es això.que no hi havien diners per l'organització d'aquest acte...però ho trobe absurd i no m'ho crec massa....en canvi , si crec que una mala gestió ,per part dels responsables( excsm. Ajuntament, comissió de festes...qui fora...) es el motiu que si estigues anunciat ,però al final no feren res.
Si algu te mes informació ...i mes fiable ja sabeu....conteu-nos.
red
Campió de Xamelo

EntradaAutor: d,alberic » dc. ago. 18, 2010 12:35 pm

Alberic no te sort en els seus politics (al meyns en cuant al esport toca). De un plumás, sensé dir res a ningú dels interesans, pareix que van a destrozar 25 anys d,historia, 25 anys dátleisme a alberic.

Esperé que el señor consejal tindrá un lloc alternatiu on puga anar aquest esport, lo contrari seria per a matarlo.

tot siga per el bé del futbol, y per a que als xiquets no els bote el baló mal.

Por el futbol hacia Dios.
d,alberic
No sap on es clava

Entrades: 1
Membre des de: dv. juny 18, 2010 8:23 am

EntradaAutor: Triatleta » dj. ago. 19, 2010 8:32 pm

Home, en els camps de futbol que hi han per ahí ja podem guanyar mundials ja.

Esperem que no s'arrive a ixe extrem, però lo de la volta a peu es sintomàtic, no cregueu?. Si puc ajudar en algo conteu amb mí.

Jo em faig les següents preguntes: Quin % hi ha de practicants de futbol, atletisme, escacs, tir i arrossegament, etc.? I quin % de diners es destina a cada esport/afició? O més allà... Quin esport/afició dona més a conéixer al poble?

Segur que si eixira un esportiste d'èlit en escacs o atletisme tot serien homentages, fotos, etc.

Bo, en algún lloc tenia que soltar este rollo, fins ara
Triatleta
No sap on es clava

Entrades: 2
Membre des de: dl. jul. 19, 2010 10:14 pm

EntradaAutor: el que faltaba » dv. set. 17, 2010 3:39 pm

Ja ho han fet, teniem un camp de futbol menut i roin amb brosa i una pista roin, pero l'unica, d'atletisme; ara tinguem un camp de futbol no tant xicotet ni tant roin, i cap pista d'atletisme. ¿Hem eixit guanyant???.

Bueno, segur que algu si...en ses butxaques.
ARA VAS Y LO CASCAS
el que faltaba
Consumidor d'encisam

Torna a: Esports

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant