HIPOCRITES AMB UN BOCADILLO VAIG DEL BRAÇ...

Idees per avançar en el poble.

Moderadors: Nuestra Señera, red, Pometa, Penó de la Conquesta

HIPOCRITES AMB UN BOCADILLO VAIG DEL BRAÇ...

EntradaAutor: NAT » dt. nov. 14, 2006 3:42 pm

Teniu raó,hi ha que erradicar aquest tipus d'estatus social i no a la gent que es troba en aquesta situació.
Al món hi ha una gran diferencia entre la part rica i la part pobre.A la part rica es tira tant de minjar que es podria alimentar a tota la terra 3 vegades.Açi es desperdisia molta energía i a la part pobre del món no tenen ni aigua ni llum.
El dia que aquestos imigrans o els que ja hi han al poble treballant i llauranse un futur porten 2,3 o 4 anys açi,tindran els mateixos drets que nosaltres com a ciutadans d'Alberic que són.
A les proximes eleccions els imigrans que porten x anys al nostre país podran ejercir el seu dret a votar,ja que la politica tame els afecta.
Tenim que decidir medides i pendre accions per erradicar la pobresa a tot el món.D'aquesta manera evitariem "l'imigració ilegal masiva" que ens afecta a nosaltres i a ells.
NAT
Boig de la mona

Entrades: 735
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 1:01 am
Ubicació: Dins del País Valencià,entre Pinto i Valdemoro

EntradaAutor: Toni copas » dj. nov. 16, 2006 12:48 pm

Lo típic, molt de ajudar al tercer mon pero a l' hora de rascarse la butxaca... arrere!
Toni copas
Agarrant-li el gustet

Entrades: 40
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 8:47 pm
Ubicació: Alberic, Comunidad Valenciana, ESPAÑA

EntradaAutor: Odín » dj. nov. 16, 2006 2:12 pm

Toni copas ha escrit:Lo típic, molt de ajudar al tercer mon pero a l' hora de rascarse la butxaca... arrere!

Jeje, no son listos ni res els sinvergüenses...
Odín
Festero casallero

Entrades: 214
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 1:43 pm
Ubicació: Alberic

EntradaAutor: Cid » dj. nov. 16, 2006 7:42 pm

Me parece bien lo que decís. Vale más cualquier contribución económica en silencio que tanto palabrerio para después no hacer nada.
Pero una puntualización. Si la parte rica del mundo dispone del 70% de la riqueza, y la parte pobre del mundo dispone del 30% de la riqueza, es simplemente porque la parte rica del mundo produce el 70% de la riqueza mundial, y la parte pobre produce el 30% solamente.
Muchas veces no es solo cuestión de rascarse el bolsillo. Las estructuras sociales, judiciales y económicas de un pais a veces deben transformarse antes a fondo para que estas aportaciones económicas no caigan en saco roto. Que empresa va a instalarse en Africa subsahariana si no existe un mínimo estado de derecho, una mínima protección legal de sus intereses o incluso de las personas que allí trabajan.
Para que me sirve a mí entregar un billete de 100 euros a una ONG que combata la pobreza en marruecos, cuando este pais pertenece prácticamente al rey y a 20 familias allegadas a él, que son las que luego terminan haciendose con el dinero de las aportaciones?. Y encima, estas 20 familias que viven en el lujo insultante desvian el odio del pueblo hacia occidente, haciendoles creer que son pobres por la opresión a que les someten los paises occidentales como nosotros, mientras estas 20 familias siguen disfrutando de sus astronómicas fortunas con toda tranquilidad, ya que la frustracion del pueblo no está dirigida hacia ellos, sino hacia bien lejos al extranjero.
La unica solución que veo es que el dinero para combatir la pobreza sea gestionado in situ en esos paises por profesionales enviados europeos o de estados unidos, para ganrantizar el buen fin de esos fondos.
Cid
Boig de la mona

Entrades: 604
Membre des de: dc. nov. 08, 2006 7:34 pm
Ubicació: Alberique, ESPAÑA

L'IMIGRACIÓ UN BENEFICI COMÚ.

EntradaAutor: NAT » dv. nov. 17, 2006 6:10 pm

Preferisc l'imigració legal que tenim al nostre país,la cual ha fet que 6 comarques mantinguen la seua població.Açó fa que puguen mantindre el patrimoni local,no tenen que tancar colegis,tenen farmacies i ambulatoris,mantenen l'esperança de que les tradicions del poble perduren.Tant sols hi ha que ajudar a que s'integren.
Tots aquestos imigrans envien dines als seus paisos i teniu que saber es que gracies açó estem alsant sudamerica,rumania,magreb.L'única imigració que veig que afecta es la dels anglesos i alemanys que tamé deixen dines com els de color,pero tame despeses sanitaries i un paisatge de destrució.
Als paisos subdesrrollats no tenim que ferlis una lliberació com la que es fa al orient proxim.Crec que amb aquesta frase ho dic tot: No els donem un peix per a menjar,donemlis una canya de pescar i ensenyemlis a pescar.
NAT
Boig de la mona

Re: L'IMIGRACIÓ UN BENEFICI COMÚ.

EntradaAutor: KarKaMaL » dv. nov. 17, 2006 11:26 pm

NAT ha escrit:Preferisc l'imigració legal que tenim al nostre país,la cual ha fet que 6 comarques mantinguen la seua població.Açó fa que puguen mantindre el patrimoni local,no tenen que tancar colegis,tenen farmacies i ambulatoris,mantenen l'esperança de que les tradicions del poble perduren.Tant sols hi ha que ajudar a que s'integren.
Tots aquestos imigrans envien dines als seus paisos i teniu que saber es que gracies açó estem alsant sudamerica,rumania,magreb.L'única imigració que veig que afecta es la dels anglesos i alemanys que tamé deixen dines com els de color,pero tame despeses sanitaries i un paisatge de destrució.
Als paisos subdesrrollats no tenim que ferlis una lliberació com la que es fa al orient proxim.Crec que amb aquesta frase ho dic tot: No els donem un peix per a menjar,donemlis una canya de pescar i ensenyemlis a pescar.

Mira NAT molts païssos del tercer mon o en vies de desenvolupament són casos perduts. Ja em contarás d'ací a quatre anys com ha quedat bolivia després de la populistia nacionalització d'hidrocarburs. Molt al meu pesar, continuarà exactament igual.
Lo de les costums permiteix-me que llance una riallota forta. Si resulta que ací tenim Imans que volen prohibir les festes de moros i cristians! lleveu-se la vena dels ulls. Mira jo sóc catòlic, ara m'en vaig a Marroc i dic que vullc fer una esglesia a una planta baixa de Fez, saps el que me diran?
En la part final del text estic d'acord amb tú... però amplie un poquet donem-los la canya i anem amb ells,,... cas contrari la corrupció s'ho menjarà tot.

Si Nat es un benefici comú, però sempre que vinguen els que fan falta si venen de més, com és el cas, aviats anem.
KarKaMaL
Alberiqueny xarrador

Entrades: 177
Membre des de: dl. nov. 06, 2006 12:48 pm
Ubicació: Alberic

INTERESOS ECONOMICS AL TERCER MÓN.

EntradaAutor: NAT » ds. nov. 18, 2006 8:48 pm

Que pasaria si paisos del tercer món es convertiren en superpotensies com els asiatics?els rics no serien tant rics i el creixement de les potencies mundials estaria en perill.Si Bolivia,Irak,Palestina,el magreb,África en general,sudamerica i molts altres paisos dels cuals em ofegat per dur el nostre ritme de vida i em explotat tots els seus recursos alsen el cap,nosaltres no tenim recursos per mantindremos.
Tant sols amb la compra d'emisions que fem als paisos del tercer món Espanya no podria mantindre el seu ritme de desenvolupament.
Aquestos paisos viuen endeutats i com ens deuen dines,nosaltres els cambiem per les emisions de CO2 que ells no produisen.No poden creixer perque estan endeutats cada begada mes.
Si no hi han paisos dels cuals aprofitarse.Com podriem viure?
Als paisos rics no els interesen ajudar als pobres,pero cuant asomen el cap ens queixem.Capitalisme pur i dur.
FORA FRONTERES POLITIQUES,TOTS SOM DEL MON!!!
NAT
Boig de la mona

Torna a: Millorar Alberic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant